>Yetişin Komşular ELFte free shipping var!

>Elf‘ten bu geceyarısına kadar, 20KFANSEU koduyla 10 sterlin üzeri siparişlerde gönderim ücreti ödemiyorsunuz. Ben 22 sterlin yani 55tl bayıldım, ayrıntıları yarın yazarım. Yalnız şu farka bakar mısınız! 22 sterlin=55TL Artık şu sterlin ucuzlasa ya da abd sitesinden de Türkiye’ye gönderim olsa değil mi…

Neler mi aldım? Hemen yazıyorum:)

 ItemItem                                  Details                                                 Price

Complexion Perfection       Complexion Perfection                            £3.50

Eyeshadow Primer                Sheer                                                      £3.00

Minty Lip Gloss                  Boston                                                      £3.50

Eye Shadow Brush        Eye Shadow Brush                                         £1.50

Shimmer Palette             Shimmer Palette                                           £3.50

Single Eyeshadow          Amethyst                                                       £3.50

Eye Transformer          Eye Transformer                                             £3.50

Delivery:                                                                                                £0.0

7 thoughts on “>Yetişin Komşular ELFte free shipping var!

  1. >Mughetto, sen ucuz kurtulmuşsun bak ben ne güzel abarttım:) Zaten yeni ürünleri görünce gözüm dönmüştü:))Ebruli,ah bi gelsin cicilerim, suyunu çıkarana kadar yazarım:) Yarın bunların fotoğraflarını da koyarım,şimdi koyamıyorum çünkü kocişimi çıldırtmadan gidip filmimizi izleyeceğim:)

  2. >Ben evlenirken bir posta bayatlayanları atmıştım, kullanmadıklarımı da dağıtmıştım. 1,5 yıldır da yeni evli olmanın verdiği mutluluktan yüzüm rengarenkti zaten:) Ama içimde uyuyan alışveriş canavarı pırtlayınca tutamıyorum kendimi… Neyse ki genel olarak ihtiyaç duyduğum şeyler..

  3. >elften sipariş vermedim hiç kredi kartını yurtdışı harcamalara açtırmakmı gerekiyor anlamadım bi ara denedimde yapamadımm vazgeçtim o yüzden bilmiyorum korkuyorumm 😦

Bir Cevap Yazın

