>IKEA Evimizin Herşeyi (!)

>Bazen bütün bir gün bitmek bilmeyen aksiliklerle geçer ya, insan “yok artık, yeter ama” der, işte öyle bir günü bitirdim… Bu arada PTT kargo ile eve teslim edilmek üzere gönderilen kolilerimizi herhalde çok ağır buldular ve 3. kata çıkarmaya üşendiler ki hemen bir yazı yapıştırıp “gelin kendiniz alın” yazıp kaçmışlar. Teessüflerimi sunuyorum kendilerine…

IKEA’dan aldığımız Billy kitaplığımız, sehpalarımız ve sebzelik yapmak için alığımız depolama ünitesi(!) geldi. Bir kere Billy kitaplığı almadan önce ön tarafının sağlamlığına aldanmayarak arka panele de bakmalıymışız. Çünkü arkası bildiğiniz karton… Kocaman kitaplığa karton bir arka plak yapmak nasıl bir mantıktır? Üstelik o karton da yumuşak kaldığı için bir türlü tam oturmuyor, kitapları yerleştirdikçe arkaya bombeleniyor. Aklınızda bulunsun, almayı düşünen varsa bir kez daha düşünsün…

Sebzeliğimizin üzerindeki parçadan kalmadığı için alt tarafı aldık ve üstü de eşimin ailesi uğradığında alır yollar diye düşünmüştük. Görevli de “üstte metal bir parça var zaten, TVnizi üst parça gelene kadar ona yerleştirirsiniz” demişti ama öyle bir parça yokmuş zaten. Soğanlarım tavana bakıyor… Ve kutuda olması gereken tekerlekler de çıkmadı!! Bakalım müşteri hizmetleri ne diyecek…

Eh, sehpalar da salona hiç yakışmayarak son noktayı koymuş oldu. Eşim uyumaya çalışıyor, ben de hiç değilse burada içimi döküp rahatlamaya çalışıyorum…

Seni uzuuunca bir süre görmek istemiyorum IKEA! (ya da somonumu yer, kahvemi içer hemen çıkarım:))

2 thoughts on “>IKEA Evimizin Herşeyi (!)

  1. >anladığım kadarıyla mağazadan görmeden aldın kitaplıkları öyle ama çok ağır ve fazla kitabı kaldıracak cinste değil ben evimin çogu dizaynını oradan yaptım açık dolap sistei kurdurdum ama tek tek inceleyerek araştrarak yapıştımumarım alışırsın aldıklarına

  2. >Umarım alışırım ceyda… Aslında kitaplığın arka yüzeyine de dokunmuştum ama dokununca karton gibi gelmemişti? Sormam gerekirdi, galiba benim hatam… Aslında IKEA bulunan bir şehirde olsaydım benim de aklımdan geçiyordu özellikle dolap içi sistemlerini oradan almak ama… Bu arada kitaplarımı yerleştirdim şimdilik sağlamlık açısından ön tarafta bir sorun yok, sadece arka panel bombeli duruyor.Sadece sebzelik kazulet gibi duruyor:( Yarın misafirler geldiğinde yüzlerinde oluşacak ifadeyi çok merak ediyorum…

Bir Cevap Yazın

