‘Garnier Roll-on’lar Karmaşası…

Daha önce de yazdığım gibi bende Garnier’in hem sivilceler için olan hem de göz altı şişkinliği-morluğu için olan kafeinli göz altı roll-onu var. Sivilceler için olanı güzel olmakla birlikte diğer kafeinli roll-on pek de işe yaramıyor. Sadece serin serin güzel bir masaj yapmış oluyor ve ben de bu amaçla kullanıyorum kensisini:)
Ama bu sabah işler karıştı…

Okula geç kalıyorum diye koştururken ‘ Dur şu yavru sivilceye roll-on süreyim de gün içinde şişip kızarmasın’ diye düşünerek ayna karşısına koşturdum. Peki el alışkanlığıyla ne yaptım? Sivilce için olanı gözümün altına sürdüğümü fark ettim! O korkuyla gözümün altını bol suyla yıkadım ama yine de diğer göz altına oranla kuru kuru kaldı… Çok dalgınım bugünlerde çooook….

Bir Cevap Yazın

