Body Shop Nature’s Colour Makyaj Serisi

Body Shop’un sayfasına bakarken Nature’s Colour Serisi’ndeki şu allık dikkatimi çekti:

KISS OF COLOUR CHEEK BRUSH

Bu yaratıcı buluşun damga şeklindeki uygulama süngeri, sıkıştırılmış allık tozuyla kaplıdır ve yanaklara hafifçe uygulanarak taze, parlak bir ışıltı sağlar. Beyaz kutusunda küçük aynasıyla beraber çabuk makyaj için hazırdır.

Üzerindeki aynası ve tam sevdiğim gibi pıt pıt allık sürmeye uygun olduğu için hoşuma gitti! Body Shop’a bir dahaki ziyaretimde ilk bakacağım ürünlerden biri oldu bile!

3 thoughts on “Body Shop Nature’s Colour Makyaj Serisi

  1. Bugün bende gördüm denedim bile canım..ama içerisinde yoğun sim var..simli olması hoşuma gitmedi..yoksa ambalajı çok güzel..

  2. Aaaa tüh bak üzüldüm simli olmasına… Ben de kullanamam simli allık, doğal durmuyor çünkü… Ambalajı çok hoş cidden:) Fiyatı ne ciavrdaydı hatırlıyor musun acaba?

  3. maalesef 😦 renk güzel ama simi çok yoğun doğal durmadı bileğimde denedim..canım almayı düşünmediğim için dikkat etmedim..ama belki simsizi de vardır bir şans daha vermeli 🙂

Bir Cevap Yazın

