>Bu da Benim Kibrit Kutum:)

>

Bu hafta sonu blogumu kibrit kutularımıza ayırmış oldum. Önceki yazımda Jeliboncuk’un bana gönderdiği kibrit kutusunu yayınlamıştım, şimdi de sıra benim yaptığım kibrit kutusunda:) Kutuyu görenler baharı ne kadar özlediğimi, güneşli ılık günleri nasıl heyecanla beklediğimi fark edecektir…

 
 Bu iki resimde de kutu Jeliboncuk’un masasında:) Kibritleri içine koyduğumuz parçayı önce yeşil keçeyle kapladım ama keçe kalın bir madde olduğu için kutunun içine sığmıyordu, sığsa da geri çıkartmak zor oluyordu. O yüzden pek içime sinmese de üst tarafındaki şekilde yapmaktan başka bir fikir gelmedi aklıma…
9 thoughts on “>Bu da Benim Kibrit Kutum:)

  1. >Teşekkürler canım 🙂 Sayfanın sağ üst tarafında daha değişik bir kibirt kutusu etkinliğinin haberi var, bir bak istersen belki katılmak istersin:)

Bir Cevap Yazın

