Hediyelerim var :)

 
  
  
 

İstanbul’ dan birkaç saat önce geldim ve ayağımın tozuyla bilgisayarın başına oturdum. Perşembe günü yola çıkmadan önce, dönüşte hediyelerim var yazmıştım. Kibrit Kutusu etkinliği sırasında pekişen “Hediye vermek, almaktan daha heyecanlı ve güzelmiş” düşüncesiyle ufak bir hediye topağı hazırladım. Aslında kendi yaptığım birşeyleri eklemek istiyordum ama çok yorgun hissettiğim için o da bir başka sefere artık… (Salı gününün mutluluğuyla rimel ve farları da eklemiş oldum:))

Bugünden itibaren 7 Mart pazar geceyarısına kadar yorum bırakabilirsiniz, sonucu 8 Mart’ta random.org belirleyecek:) Hem Dünya Kadınlar Günü hediyesi hem de pazartesi sendromu önleyicisi olacak:))

Fotoğrafta gördüğünüz hediyeleri kazanmak için ne yapılması gerektiğine gelince:

* Siteye üye olmanız
* Bu yazıya yorum bırakmanız
* Hediyeleri blogunuzda yayınlamanız şart değil ama yayınlarsanız da hiç fena olmaz:))

 Herkese iyi şanslar;)

Önemli Not: Bu etkinlikte amaç eğlenmek, o yüzden faklı hesaplar açarak ya da birden fazla yorum bırakarak korsan katılım olmayacağını umuyorum… Bu durumları fark ettiğim anda yapılan yorumu sileceğim…

103 thoughts on “Hediyelerim var :)

  1. ilk yorum bırakan olmak istiyorum. umarım olmuşumdur da 🙂 hoşgeldin bu arada. nasıl geçti istanbul gezmen? umarım keyfini çıkartmışsındır. hediyelerine bayıldım. zaten ne olursa olsun hediyeler her zaman güzeldir 🙂

  2. Blogu zaten takipteyim, e o zaman bir de yorum bırakayım! 🙂 Belki fotoğraftaki hediyeleri ben kazanırıııım 😛

  3. Korsan katılımcılar oluyor demek vay be :)) Açmayın farklı isimsiz hesap sizi gidiler :pBu arada ben de çekilişe katılmak istiyorum.Katıldım 😀

  4. istanbul cikartmanin ayrintilarini bekliyoruz Asli:) nereleri gezdin, nerelere gittin merak ediyorum :)))bir suru ganimet de toplamissindir:)cekilise de katiliyorum.cunku kupaya bayildim 😀

  5. Aslı keşke kendi yaptığın birşeyleri hediye etseydin kolyelerde gözüm var mesela…ama bunlarda başlangıç olarak çok iyi. gel anlaşalım bunları bana ver diğer arkadaşlar duymasın!

  6. ne güzel düşünmüşsünüz kadınlar günü üçün buhediyeleri. inşalllah çıkar ama çok şanslı biri eğilimir. ayrıca doğuda hani şehirde olduğunuzu merak ediyorum.bende doğuda görev yaptım bir süre.

  7. blogunuzu izlmeye aldım.sık sık ziyaret etmek isterim bundan sonra.hediyeleriniz cok güzel gerkcekden.bende bloguma beklerim.braun blender ve dekoratif ayna kampanyam var.herkese bol şanshttp://aysu-gzelgnler.blogspot.com/

  8. görüntüsü bile cezbetti :)onlara sahip olmak ise daha ayrı bir heyecan kim kazanırsa şimdiden hayırlı olsun. Bende sahibim cicilere

  9. hediyelerin çok hoş mutluluğun hediyelerine yansımış ne güzel blogunun izleyicisi oldum ve blogumda yayınladımhttp://cicikanworld.blogspot.com/2010/03/kaf-dagnn-ardndan-hediyeler-var-kadnlar.htmlçekilişe bende katılmak istiyorum..Tüm kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun bu arada:)

  10. Süper hediyeler gerçekten .. Çok sağalunn 🙂 Bu seferde artık bana çıksın diyorum ve linkimi atıyorum 🙂 Zorunlu değilmiş ama ben yinede yazmak istedim bloguma :))http://gizemhortum.blogspot.com/2010/03/herkez-de-bir-hediye-yagmuru-d.html

  11. bende katılmak istiyorum şans az görülüyor ancak denemekte fayda var :)herkese bol şans..hediyeler için çok teşekkürler herbiri birbirinden güzel…ayrıca bloğumda yer verdim izleyiciniz artsın .))http://efsane78.blogspot.com/2010/03/kafdagnn-ardndan-ve-harika-kadnlar-gunu.html

  12. blogum yok ama izlmeye aldım hediyeler çok güzel bol şans bana:)))diyimki kazanayım ama zor:(((

  13. güzel hediyeler seçmişsin cnm. blogunda çok güzel olmuş. artık banada bi hediye çıksın 🙂

  14. bloguma da beklerim..o kampanya senin bu kampanya benım dolaşıyorum valla cok eglenceli ama hiç şanslı olamadım..umarım 28 bana şans getirir..

  15. şimdiden herkese bol şans :))))http://blogunnabzi.blogspot.com/2010/03/kafdagininardindan-kadnlar-gunu.html

  16. Hediyelerini ve blogunu çok beğendim takipteyimhttp://jadesnewworld.blogspot.com/2010/03/kaf-dagnn-ardndan-hediyeler.html

  17. hediyelerin cok guzel, belki benim icindir:)http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/03/kafdagininardindan-hediyeleri.htmlyelda aksu

  18. mrb,bende blogları yeni keşfetmiş biriyim, sizi izlemeye aldım ayrıca çok güzel bir blogunuz var, ilerleyen zamanlarda bende istiyorum bir blogum olsun, ve bundan sonrası içinde sürekli izleyicilerinizdenim, bu arada hediyelerinizde çok güzeller umarım hakeden kazanır, size ve tabikide bize bol şans diliyorum..Açelya Damdelen

  19. MERHABALARRRRsiteni yeni keşfettim şekerim çok güzel olmuş ellerine sağlık bende yarışmaya katılmak istiyorum.bütün şartları yerine getirdimmmSEVGİLERRRRözlemm

  20. Hellooo :)Blogunuzu takipteyim…Hepsini okumaya çalışıyorum :)sinemhttp://snmclsn.blogspot.com/2010/03/kaf-dagnin-ardindan-hem-yazlar-hem.html

  21. İzleyicin oldum, hediyeler çok güzelmiş, umarım kazanırım:) Hele ki far en sevdiğim renklerden oluşuyor:)annabell_lee_dk (at) yahoo.com

  22. seni izlemeye aldım sende beni al,sıra hediyelerini almada 🙂 onuda aldım mı tam olacak , Bana vermezsen izlemeyi durdururum (şaka tabii). Herkese bol şans en çok ta banaaa . Sevgiyle kal canım.

  23. Merhaba ben de katılıyorum kampanyanıza hediyeler çok hoş inşallah kazanırım:))izleyicinim ve kampanyanı duyurdum bu da blog linkimhttp://venuskadini.blogspot.com/2010/03/kaf-dagnn-ardndan-hediyeler-var.html

  24. bende takibe aldım umarım şanslıyımıdır:)şimdiden teşekkür ederimmmm……..yarışmaya dahil oluyorum sanırım

  25. bloğum yok ama izlemeye aldım hediyeler çok hoş umarım şanslıyımdır teşekkürler özge bilgin

  26. blogun çokkk güzell hediyeler de ayrı güzell =)16 yaşndayım ve bu yaşta majyaja hasta durumdayım 😀 umarım hediyeleri kazanırım 😀 makyaj çantasına ihtiyacm vardı gözüm kalmadı değil hani 😀

  27. benim bu konularda hiççç şansım yoktur ama hadi bakalım hayırlısı:)blogumda yarışmalar kısmında adınızı görebilirsinizz.mymakeupstory.blogspot.com

  28. Çok hoş hediyeler gerçekten. Bencede Deniz'in dediği gibi ikimiz paylaşalım . Diğer arkadaşlar duymasın :)http://yagmursezen.azbuz.ekolay.net/readArticle.jsp?objectID=5000000012780930

  29. hediyeleriniz gerçekten çok güzel ve kadınlar günü için de böyle bir jest yapmanız çok hoş sizi takibe aldım ve bende hediyelere talibim:):)

  30. artık bende takipçinim izlemeye aldım seni ..hediyelerin çok şirin umarım o renkli ojeley benm oluyyy 😀

  31. merhaba,hediyeler çok güzel .eşime kazanmak istiyorum.bende çekilişe katılmak istiyorum.izleyicinizim bundan sonra da ilgiyle izliyor olacağım.umarım katılmışımdır.sevgiler..adem doğan

  32. bende izlemeye aldım:)http://aydanparlagim.blogspot.com/2010/03/siteye-uye-olmanz-bu-yazya-yorum.html

  33. çok eğlenceli olucak yarın büyük bir heyecanla bakıcam.bu arada biraz önce yanlışlkla bi kaç yorum birden attım sanırım emin değilim ama.herkese bol şans:D

  34. çok güzel bir blogun var tebrik ederim. bende kayıt oldum çekiliştede pek şansım yok ama hayırlısı bakalım:)

  35. merhaba, sıkıntı bir pazartesi yaklaşırken bu çakilişin heyecanı gerçekten iyi geldi. teşekkürler. izlemeye aldım. bir ii saate blogumda yayınlamış olurum…

  36. 12ye kadar zamanımız var dimi. birazdan gerekli şartları yerine getircem:) bakalım bi de ben deniyim ya

  37. Çok güzel bir blogunuz var,hediyeleriniz de çok güzel,bende dahil olmak istiyorum bu çekilişe,izleyiciniz oldum…

  38. kız arkadaşım adına katılıyorum blogunuz gerçekten çok güzel herkese bol şans izleyiciniz oldum

Bir Cevap Yazın

