>Musmutlu Bir Gün ve Artan Hediyeler:))

>Arkadaşlar bugün öyle güzel bir şey oldu ki bu saate kadar eve gelememiş olmama rağmen mutluyuOkm:) Ben malum bilgisayar öğretmeniyim ve laboratuarımdaki en yeni bilgisayar 1999 yılında gelmiş… Ancak üzerine elinizle bastırdığınızda çalışan ekranlar, disketi çıkarmak için olması gereken düğme yıllar önce kırıldığından tel tokayla disket çıkartabildiğimiz kasalardan oluşan bir sınıf…

Şehrin tam merkezinde ve en eski okul olduğumuz, zamanında bu şehirde okumuş herkesin buradan mezun olduğu ve öğrenci sayımız 600den fazla olduğu halde, burnumuzun dibindeki mahalle kayıtlarda köy olarak geçtiğinden bize değil oraya verilen LCD ekranlı mis gibi bilgisayarlarına bakıp bakıp iç geçiriyoruz…

Bize 3 yıldır ” İlk sıralardaki okullardansınız, yakın zamanda geliyor bilgisayarlarınız” dendiği halde hala gelen giden yok… Müfettiş bile derse giriyor, “Hocam nereden buldunuz bu taka bilgisayarları” diye dalga geçiyor…

Daha önce bir lise bizi okullarına çağırıp “Siz bizim bozuk bilgisayarları çalıştırabilirseniz biz de 3-4 tanesini size verelim” demiş ve bilgisayarlarını tamir ettirip “Biz arayacağız sizi” de son cümleleri olmuştu:)) Bilmem söylememe gerek var mı, fare bile gelmedi!

Bugün de sürpriz bir şekilde başka bir lise arayarak “11 çalışan bilgisayarımız var ama çok eskiler isterseniz bir bakın” dedi. Eski dedikleri 2003 yılında gelmiş bilgisayarlar! Hepsini aldık, bugün bir bölümünü kurduk ve acınacak halde olan sınıfım en azından bir kademe daha iyi hale geldi:) Onlarla uğraşmaktan belim, sırtım ve başım deli gibi ağrıyor, dersim olmadığı halde akşama kadar okulda kaldım ama bence değer. Zaten öğrenciler bilgisayarları görünce birbirlerine sarııp zıpladılar biliyor musunuz:)) Ne yapsınlar, okul dışında bilgisayar gördükleri yok ki!

Bir gün yeni bilgisayarlarımız da olacak, ben inanıyorum:) Bizi okullardan eski bilgisayar dilenmeye mecbur bırakan sayın milli eğitim bakanlığına ve ulaştırma bakanlığına da sevgilerimi, saygılarımı hatta hızımı alamayıp içimdeki tüm güzellikleri yolluyorum!!

 

O sevinçle bilgisayarların taşınmasını beklerken çarşıya kaçıp Maybelline Rimel ve Flormar 4’lü far da lıp hediyelerime ekledim:) Maksat sadece ben ve yavru kuşlarım değil, sizler de sevinin:)) Hediyeleri kazanmak için tık tık🙂

Reklamlar

2 thoughts on “>Musmutlu Bir Gün ve Artan Hediyeler:))

  1. >off cok çileli desene şartların hala böyle olması cok üzücü devletim okullarına sahip cık öğretmenlerini teşvik et ki öğrencilere daha faydalı olabilsinler 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s