>ELF’te Yeni Ürünler ve Free Shipping

>Geçtiğimiz günlerde eyeslipsface.co.uk‘a yeni ürünler gelmişti, bugün ise facebook üye sayısı 34000’i geçtiği için free shipping başladı. Cumartesi geceyarısına kadar £10 ve üzeri alışverişlerinizde OMGLOL34EU kodunu uygularsanız hiçbir kargo ücreti ödemeyeceksiniz. Ben alışverişimi yaptım bile:)

Yeni gelen ürünlerden bazıları ise şunlar:

                                                                       Krem eyeliner

                                                                           Concealer

                                                                     Lip Lock Pencil

                                                                    Mineral Blemish Kit

 Mineral İnfused Mascara
2 thoughts on “>ELF’te Yeni Ürünler ve Free Shipping

  1. >canım süpersin! Ne zamandır bekliyordum free shippingi, hemen sipariş verdim, ben de kendi sayfamda paylaşayım herkes duysun;)

Bir Cevap Yazın

