>Columbia Sun Light Backstrap Sandal

>

 Bu yaz parmak arası terlikler ve yazlık ayakkabılar kervanıma bu rahat Columbia sandaletler tamamen tesadüf eseri katıldı ama özellikle yurtdışındaki uzun gezilerde bunlara çok güveniyorum! Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama çok rahatlar.

İstanbul’da Optimum Outlet’deki A Sports’du galiba, rafta modelini çok beğendim bir baktım fiyatı 39.90. Üstelik de raftaki numara 37.5 yani benim numaram! Meğer tek bir tane varmış. Aldım çıktım:)

Yaşasın alışveriş:))

4 thoughts on “>Columbia Sun Light Backstrap Sandal

Bir Cevap Yazın

