>Cheapsmells: Sahte mi Gerçek mi?

>Cheapsmells’ten ayın 12sinde yaptığım alışveriş, çarşamba günü yani 20sinde elime geçti. Gümrüğe takılır mı(İnci takılmaz diye rahatlatmıştı gerçi ama) ya da kaybolur gider mi endişelerim boşa çıktı.

Aldıklarım ve fiyatları şöyleydi:

Sarah Jessica Parker Covet EDP (100ml )…………………………$33.22=46.5TL
Cacharel Liberté EDT (50ml )………………………………………….$16.71= 23.5TL
Max Factor Colour Perfection Lipstick………………………………$5.23=7.3TL

Hepsi kırıksız, eziksiz ulaştı. Bu alışverişimin amacı zaten daha çok siteyi ve ürünlerini deneme, orjinallikleri ve ulaştırma hakkında fikir edinmekti. En azından ürünleri müşteriye ulaştırma konusunda bu siparişimde hiç sorun yaşamadım diyelim. Amaaa…

Ama, ruju böyle disko topu gibi simli simli ve üzerindeki MF logosunda da F’yi yamuk görünce içime bir şüphe düştü, internetten fotoğraflarını araştırdım. 


Bazı satış sitelerindeki resimlerde aynı bendeki ruj gibi sim dolu bir kapak vardı, çoğundaysa aşağıdaki gibiydi:



Acaba sahte midir, gerçek midir diye bir düşünce aldı tabii beni… Hiç kokusu yok, sürümü çok güzel kayıp gidiyor, dün sabah sürdüm 3 kupa çay içmeme rağmen sadece biraz azalmıştı ama yine de aklıma düştü ya bir kere gerçek mi acaba diye, yan yan bakıp duruyorum ruja… Daha önce kullanan varsa, yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar…


Benim aldığım renk Ruby Shimmer, rengi ise şöyle:


İçinde bol bol sim var ve simli rujları normalde pek tercih etmezdim ama rengini sevdim.





Parfümleri ise henüz açmadım çünkü hala bitmeyi bekleyen (ve bitmek bilmeyen!) Jean Paul Gaultier Classique’im ve Rochas Fleur’um bana göz kırpıyor. Hmmm bir de gaza gelip pek de tarzım olmamasına rağmen aldığım J Lo Live Luxe var… Onların orjinalliği konusundaki merakım yakında bana paketlerini açtırır ama şimdilik sadece bakışıyoruz. 








Anlayacağınız bu alışverişte Cheapsmells hakkında kesin bir karar varamadım. Galiba bir kez daha denemem lazım =))



Reklamlar

15 thoughts on “>Cheapsmells: Sahte mi Gerçek mi?

  1. >Markalar ürünlerini pazarlara göre farklılaştırıyorlar. Bu mağazadan alsanda böyle. Hatta içeriği aynı olan ürünün adı, ambalajı farklı oluyor. Kültüre göre değişkenlik. Bu tip siteler de nerede ucuz mal var topluyor. Walmart tekniği 🙂

  2. >Bana sahte değil gibi geliyor. Çünkü ambalaj değişikliği olabiliyor ürünlerde. Ayrıca bazı sitelerde sana gelen gibiyse korkmaya gerek yok sanki. Siteyi bilmiyordum; bakayım bi ben de.. Ayrıca SCP-COVET merak ediyordum

  3. >cnm öncelikle güle güle kullan hepsini. bence sahte değildir ne bileyim diğer resimde de F harfi yamuk gibi yani markanın kendisi öyle yazı stili kullanıyor demekki.rujun rengini çok sevdim 🙂

  4. >rujun hakkında kesin birşey söyleyemeyeceğim ancak kapağı dışındaki ambalajı oldukça kaliteli gözüküyor bence. zaten MF' ün neden sahtesini yapsınlar ki? :/ Liberte ve Covet'i ben de aynı alışverişte almıştım 🙂 İkisi de misss gibi, taze ve de kesinlikle orjinal, şüphen olmasın 😉

  5. >orjinalliklerini bilmem ama cacharel liberte yi bende kullanıyorum….kendisi muhteşem bi kokudur….karakteristiği olan kokulara bir örnek daha işte……tam da kullanılabilecegi mevsim geldi….. yalnız bu kokuyu ben bi kokuya daha benzetiyorum ama çıkaramıyorum…kullanınca yorumlarmısın tatlım….beklicem…sevgilerimle…

  6. >N@azocum, bak bak ama bazı fiyatları görünce kendini tutamazsan sorumluluk kabul etmem=)) Covet'i yakınlarda açar kullanmaya başlarım, o zaman kokusunu tarif etmeye çalışırım;)

  7. >Cicici, bak sen söyleyince dikkatimi çekti hakikaten diğer resimde de var bir terslik=)) Beğenmene sevindim, teşekkürler!

  8. >Adsız, adsız diye hitap edince kendimi kötü hissediyorum, kayıtlı giriş yapmasan bile yorumunun altına adını yazarsan daha doğru iletişim kurabiliriz 😉 Covet'i daha önce denemiştim, kokusunu değilse de beğendiğimi hatırlıyorum ama Liberté benim için sürpriz olacak. Denediğim zaman hatırlamaya çalışayım hangi parfüme benzediğini, umarım yardımcı olabilirim =)

  9. >Neşetuana, çok teşekkür ederim! Ben de sevdim rengini, herkese tek kat haliyle hafif bir pembeyken ya da çok kat sürülmüş haliyle koyuyken yakışabilecek bir renk=)

  10. >Teşekkür ederim =) Azmedip MF sahtesi yapsalar bile minicik rujunu yapmazlar değil mi =)) Parfümleri de birkaç gün içinde dayanamayıp açacağım muhtemelen, halbuki Liberté yi belki hediye ederim diye almıştım ama o da benim olacak =))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s