>Ankara, Ankara Güzel Ankara!

>Cumhuriyet bayramı dolayısıyla cuma gününün tatil olmasını fırsat bilip hemen Ankara’ya kaçtık. Kardeşim önceden plan yaptığı için arkadaşlarıyla İstanbul’daydı ama birkaç gün de olsa annemlerle görüşmüş olduk.

Ankara tatilimizin en güzel yanı, her sabah gittiğimiz spor okulunun havuzuydu. Sabah erken gittiğimiz için tertemiz havuzda pek kimse olmuyordu, ılık suda kimse rahatsız etmeden doya doya yüzmek inanılmaz keyifliydi. Yaşadığı şehirde yüzülebilecek bir havuz olanları, ama özellikle de Ankara’da yaşayanları çok kıskandım çok! Üzerimizdeki olumsuz elektriği atmak için, suyun altındaki sessizlikte huzuru bulmak için, mutlu hissetmek için, incelmek için yüzmek yapılabilecek en güzel şey!

Havuzdaki klor nedeniyle kuruyan cildime nasıl aldığımızdan şurada bahsettiğim Body Shop-Japanese Cherry Blossom Body Butter süreyim dedim ve paketi açtım. Ama o da ne? Kremin kokusunun parfümüyle uzaktan yakından alakası yoktu. Cildim hemen kendine geldi ama kokunun güzel olmaması canımı sıktı bir kere…

The Body Shop’a uğradığımda durumu anlatıp elimde bir tane daha açılmamış body butter olduğunu, fişinin durduğunu ve mümkünse değiştirmek istediğimi söyledim. Hiç sorun çıkartmadılar ve hemen çileklisiyle değiştirdiler.

E vitaminli göz kremini Iraz‘ın bir yazısını okuduktan sonra almaya karar vermiştim. Birkaç gündür kullanıyorum ama şimdilik birşey söylemek için erken. Hafif morluklarımı azaltacak mı, gözümün altındaki yağ bezecikerlini artıracak mı, ara ara olan şişliklere etkisi olacak mı merak ediyorum…
Reklamlar

6 thoughts on “>Ankara, Ankara Güzel Ankara!

  1. >işe yarıyormuymuş cidden. benim geçen yıldan beri hafif morluklar başladı. dikkatli bakıldığında yağ bezeleri de var 😦 Yeniden yaz canım olur mu?Ankara'ya gidebilsem, ne kadar çok şey birikti almam alınacak :))

  2. >Gizem, çocuk havuzu ve yüzme çalışanlar için olan 2 havuz sabah boş oluyordu, sadece cumartesi öğleden sonraya kaldığımızda 8-10 kişi gördüm. Duraklamadan yüzenler için olan 6 kulvar var, hep en az bir tane eşime bir tane bana boş kulvar kalmış oluyordu =) Bence bir yüzücü mayosu kap, oradan da boneni al ve cuppp havuza =)

  3. >Adsız, spor okulu askeri bir tesis, nasıl tarif edebilirim bilemiyorum ama Yukarı Bahçelievler diye geçiyor. Benim bahsettiğime girebilmek için günübirlik olmayan askeri kart gerekiyor ama üniversitelerin ya da diğer spor tesislerinin havuzları da kullanılabilir =)

  4. >N@zo, galiba Ankara'da unutmuşum biliyor musun =( Pazar günü geri döndüğümde kullanmaya başlarım, birkaç haftada işe yarayıp yaramadığı belli olur. Benim yağ bezeciklerim uzun zamandır var, keşke işe yarasa…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s