>Brigette’s Boutique

>

Geçtiğimiz günlerde bir süredir merak ettiğim Brigette’s Boutique‘den ilk alışverişimi yaptım. Alışveriş öncesinde internette site hakkındaki yorumları da okudum ve genel olarak herkesin memnun kaldığını gördüm. Brigette aynı zamanda eski bir ebay satıcısıymış meğer. Şimdi kendi sitesinde Bare Escentuals, Bobbi Brown, Chanel, Clinique, Dior, Estee Lauder, Givenchy, Guerlain, Lancome, Maybelline, Nars, Sephora, Urban Decay, Victora’s Secret, YSL ve daha bir çok markanın ürünlerinden satıyor.

Sitede bazı markaların bir iki tane, bazı markaların ise çok sayıda ve çeşitte ürünü var. Çoğu şey Strawberry ya da Cheapsmells’e göre daha ucuz, renk seçenekleri de genelde çok daha fazla. Ama yine de karşılaştırma yapmadan almamak lazım, örneğin Urban Decay rujlar Cheapsmells’te çok daha fazla renk seçeneğiyle 8.30$ ama BB’de 12.95.

Ben siparişimi 30 aralıkta vermiştim, Brigette de aynı gün postaya vermiş ve 7 ocakta paket elimdeydi. Üstelik doğu anadoluya, İstanbul’a göre 1-2 gün gecikmeli ulaşıyor ptt gönderileri.

İşte benim aldıklarım:

Cildime renk vermeyecek ama yağlanıp parlamasını engelleyecek, nefes almasına mani olmayacak bir pudra arıyordum id Mineral Veil’i denemeye karar verdim. Fiyatı 13.50$, Strawberry fiyatı ise 34.50.
MAC Capricious, dudaktaki rengi morumsu bir kırmızı, ten renginiz açıksa ve yeşil ya da ela gözlüyseniz mutlaka deneyin derim. Yukarıdaki fotoğrafta daha farklı bir rengi var gibi görünüyor, tembellik etmeyip önümüzdeki günlerde fotoğrafını çekip ekleyeceğim inşallah =))
Rujun fiyatı da 14$.
 Bu seti de 12.95 olduğu için aldım, henüz denemedim ama farın renkleri tam günlük kullanıma uygun. Bu setin bir de tüm far renkleri kahverengi olanı var. Makyaj temizleyici de zırt pırt gittiğim seyahatlerde rahatlıkla çantaya atılacak bir boyutta.
 Son olarak iç yüzeyini çok plastik bulduğum halde “2 hafta sonra tatile gideceğim, ihtiyacım var, eh bu da 6.5$” mantığıyla aldığım Brigette’in kendi yaptırdığı ve üzerine markasını yazdırdığı fırça düzenleyici çanta.
Kargo ücreti her bir ürünle 3$ kadar artıyor. Benimki 4 parça için 15$ tuttu. 50$’dan daha az tutan siparişler için First Class Mail seçeneğini seçebiliyorsunuz ve benim siparişim de First Class Mail ile, iyi paketlenmiş olarak geldi.
Bu site hakkında sorularınız olursa yorumlara yazabilir ya da e-posta gönderebilirsiniz 😉
Reklamlar

>Telefonla Body Shop Alışverişi

>



Kardeşciğim dün ” Abla Body Shop’a uğrayıp ev parfümlerine bakacağım, senin istediğin bişey var mı?” diye aramış, çocukcağızı kırmayayım dedim:)

Tüm Body Butter ve Body Scrub larda “2 al 1 öde” kampanyası varmış. Kokusunu çok sevdiğim için 2 adet Japanese Cherry Blossom Body Butter aldı(m).
E vitamini serisinin tamamında da “2 al 1 öde” kampanyası vardı, Makyaj Çantam’da güzel olduğunu okudumdan beri aklımda olan bu göz kreminden de 2 tane aldı(m).
Bunlar dışında daha önce burada body butterını, burada da dudak balmını anlattığım kenevir serisinde “2 al 1 öde” varmış, kışa girerken meşhur el kreminden ya da diğer ürünlerinden depolamayı düşünenler için güzel bir fırsat:)
. Love Etc. parfümü %30 indirimliymiş. 
Ve son olarak vanilya serisinde hala “2 al 1 öde” kampanyası varmış. Vanilya kokusunu hiç ama hiç sevmediğim için muhtemelen hiçbir zaman almam ama sevenler için fiyatlar uygun:)

>TBS- Hemp Body Butter

>Cildim kuru olmaktan çok uzak olsa da bacaklarımdaki deri pul pul dökülmeye yaz-kış müsait. Özellikle yazın, tuzlu su-klorlu su-güneş bir araya gelince azıcık da olsa (bir beyaz ne kadar bronzlaşabilirse artık!) bronzlaşmaya başlayan bacaklarım isyan ediyor.

The Body Shop’tan uzun zaman önce aldığım Hemp Body Butter tam da bu kuruyan bacaklar için ideal. Zaten çok kuru ciltler için üretilmiş. Anında cildi toparlayıp az önce pul pul dökülen o değilmiş izlenimi veriyor. Buraya kadar herşey çok güzel. Güzel de, o kokusu yok mu bütün gün burnumu tırmalıyor resmen!

Kremin daha doğal olduğunu hissetmek açısından bu doğal(!) koku güzel ama bütün gün o kokuyu cayır cayır üzerinde taşımak konusunda kararsızım… Bence siz de bu kenevir serisinden bir ürün almaya karar verirseniz, önce kokuyla barışabileceğinizden emin olun!

>Bare Naturale Uyarısı

>

Strawberry‘den aldığım Bare Naturale Nazik Mineral Kompak Pudra-Yumuşak Fildişi bugün elime ulaştı. Güzelce paketlendiği için hiçbir hasar yoktu.

Hemen denedim ama başlangıç setini de bu pudrayı da yumuşak fildişi almış olmama rağmen ikisi arasında çok fark var. Benim ten rengim çok beyaz; hani hayat boyu bronzlaşamayan, pembeleşip tekrar beyazlayan gruptayım. Başlangıç seti cildimle yakın renklerde ve doğal durmuştu. Ama bu pudrada cildimm mermer gibi görünüyor, yani ben beyaz cildi seviyorum benim için sorun yok ama çoğu beyaz tenli için bile çok açık renkte.

Eğer bu setten almaya niyetiniz varsa bence boyutuyla, yapısıyla, içindeki fırçasıyla ve arkasındaki aynasıyla, fiyatıyla ve markasıyla almak çok mantıklı. Koyu renkli ciltler için kesin bir şey söyleyemeyeceğim ama açık renk tenliyseniz cilt tonununuzdan bir koyu rengi tercih etmekte fayda var.

Aynanın kutunun arkasında olması mineral pudra olduğu için ve kapağı ters çevirince az da olsa dökülmesi nedeniyle dezavantaj olmuş bence. Bir de ayna kutunun dışında olduğu için iki dakika içinde bile aynanın üzerinde bol bol parmak izim kaldı baksanıza!

>Kozmetike 1 Alana 1 Hediye

>

Eveet malum yarın anneler günü, tüketim amaçlı mıdır yoksa ne güzel bir gündür- iyi vardır o konulara hiç girmeyeceğim.

Kadınlar gününde hatırlarsanız Migros’ ta 1 alana 1 bedava indirimi yapılmıştı. Şurada aldıklarımı görebilirsiniz. Anneler güni için 9 Mayıs günü de aynı şekilde (makyaj ve güneş ürünleri hariç) 1 alana bir bedava olacakmış.

Önceki indirimi kaçıranlara ve kozmetiğe doyamayanlara duyurulur:)